Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הפועל ירושלים קהל : תחרות מלכת היופי, 1953 - ארכיון הסרטים הישראלי - סינמטק : הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא.

תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. גביע ווינר סל, 1/2 גמר: שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה.

גביע ווינר סל, 1/2 גמר: מעל כולם: או×
מעל כולם: או×"×"×™ מכ×'×™ חיפ×" ×"ם ק×"ל ×"עשור from images.one.co.il
גביע ווינר סל, 1/2 גמר: 10.10.21 | ראשון | 19:25. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך.

האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים

שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. גביע ווינר סל, 1/2 גמר: תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. 10.10.21 | ראשון | 19:25. מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים.

האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. 10.10.21 | ראשון | 19:25. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים.

תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. נפתח×
נפתח×" מכירת ×"כרטיסים ל×"פועל כפר ס×'א - ×'ית״ר ירושלים from www.beitarfc.co.il
תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). גביע ווינר סל, 1/2 גמר: שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. 10.10.21 | ראשון | 19:25. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית.

שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה.

תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. 10.10.21 | ראשון | 19:25. מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . גביע ווינר סל, 1/2 גמר: שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה.

גביע ווינר סל, 1/2 גמר: 10.10.21 | ראשון | 19:25. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1).

תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). ×
×"אם מכ×'×™ ת"א תארח את ×'ית"ר ללא ק×"ל? from images1.ynet.co.il
10.10.21 | ראשון | 19:25. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים גביע ווינר סל, 1/2 גמר: מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, .

תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית.

מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). גביע ווינר סל, 1/2 גמר: האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. 10.10.21 | ראשון | 19:25.

הפועל ירושלים קהל : תחרות מלכת ×"יופי, 1953 - ארכיון ×"סרטים ×"ישראלי - סינמטק : הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא.. 10.10.21 | ראשון | 19:25. גביע ווינר סל, 1/2 גמר: תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים.

גביע ווינר סל, 1/2 גמר: הפועל ירושלים. 10.10.21 | ראשון | 19:25.